موسسه اسرار معماری کیهان

موسسه اسرار معماری کیهان

قانون جذب - موفقیت و رشد فردی - برگزاری سمینار ها و کارگاه های موفقیت و رشد فردی
موسسه اسرار معماری کیهان

موسسه اسرار معماری کیهان

قانون جذب - موفقیت و رشد فردی - برگزاری سمینار ها و کارگاه های موفقیت و رشد فردی

کارگاه معماری موفقیت جلسه اول( ساز و کار جهان هستی)

سلام

انچه پوشیده نیست این است که جهان هستی تابع قوانینی است که ما به آن قوانین کیهانی می گوییم. و مشخص است که اگر بخواهیم سلامت به زندگی ادامه دهیم و ارزوها و اهداف خود دست بیابیم باید از قوانین پیروی کنیم و هم اینکه واضح است که سرپیچی از قانون شمال مجارات خواهد شد. کمی بیاندیشید ما برای مسائلی مثل رانندگی قوانینی ایجاد کرده ایم و اجرای دقیق قوانین رانندگی وظیفه هر شخصی است که پیاده یا سواره باشد. پیاده با پیروی از قوانین مخصوص خود از خطر تصادف در امان است و سواره با پیروی از قوانین با مشکلی روبرو نخواهد شد حال انکه اگر راننده ای دانسته یا ندانسته خلافی کند متحمل خسارتهایی خواهد شد.

به ادامه مطلب بروید

 

 

چگونه ممکن است که ما ( نوع بشر) برای ادامه زندگی و رفاه خود قوانینی را طرح ریزی می کنیم و فکر کنیم که جهانی با این گستردگی تابع قانونی نیست و فکر کنیم که اتفاقاتی که برای ما رخ می دهد اتفاقی و شانسی باشد. اتفاقات بد را از بدشانسی و اتفاقات خوب را از خوش شانسی میدانیم و گاهی این موضوع را پیچیده تر می کنیم و عامل بدبختی خودمان را خداوند بزرگ ، دولت ، اداره ، سازمان، دوستان، خانواده و دیگران می دانیم و عجیب است که در این بازی مقصر یابی همه از خداوند تا فرزندما مقصر هستند و خود ما هیچ نقشی در این موضوع نداریم.

کمی فکر کنید. اگر واقعا قانونی وجود دارد آن قانون چیست؟ و اگر قانونی هست چرا بیشتر مردم آن را نمیدانند و در زندگی خود با هزاران مشکل دست و پنجه نرم میکنند و دست آخر جز شکست چیزی نصیبشان نمیشود؟

چرا قانون را یاد نگیریم و از آن در جهت رفاه خودمان و جامعه استفاده نکنیم؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا بیشتر مردم جامعه در فقر و نداری زندگی می کنند؟ سلامت روحی و جسمی ندارند؟ از نظر رابطه با مشکل واجه می شوند؟

همه اینها یک دلیل دارد

ایا تا به حال فکر کرده اید که چرا عده ای کمی از مردم در رفاه و سلامتی و ثروت و شادابی و روابط عالی به سر می برند؟

آن هم یک دلیل دارد. بله. آنها قوانین را میدانند و از آن در جهت منافع خود از ان استفاده می کنند بی انکه بخواهند از کسی کم کنند و گاهی حتی به دیگران اضافه هم میکنند. شاید با خود بگویید آنها که ثروت زیاد دارند از راه نا مشروع به دست اورده اند. ما این واقعیت را می پذیریم که عده ای هم که صد البته تعداد انها بسیار کم است این روش را انتخاب کرده اند. ولی در نهایت بیشتر ثروتمندان از راه درست به ثروت رسیده اند و جالب اینکه بیشتر انها از نقظه صفر و حتی زیر صفر شروع کرده اند

افراد بسیار زیادی را میتوان مثال زد. بیل گیتس . استیو جابس . مارک زاکربرگ. جناب آقای فتاحی مدیر عامل شرکت امرسان و جناب اقای برزگر مدیر مجموعه هتل صحرایی و سنتی بوانات و بسیارانی دیگر

حال که متوجه این مهم شده اید بهتر است قوانین را فرا بگیرید و از آن به نفع خود استفاده کنید. ما در کارگاه 5 جلسه ای معماری موفقیت این اصول را به شما اموزش میدهیم و ایمان داریم با توجه به مطالب کارگاه و انجام تمرینات ان به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا خواهید کرد. و این مقدمه ای برای رشد و تحول فردی شما خواهد بود.

برای دانلود جلسه اول کارگاه 4 ساعته معماری موفقیت به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

قیمت این فایل 24900 تومان است.

برای تغییر در زندگی هم این الان شروع کنید

برای رفتن به ادرس لینک لطفا کل متن لینک را انتخاب کنید - کلیک راست را بزنید - open link in new tab  را انتخاب کنید


http://asrarkeyhan.sellfile.ir/prod-1932900-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87+%D8%A7%D9%88%D9%84+%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D8%B3%D8%A7%D8%B2+%D9%88+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86+%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C.html

یا از این لینک استفاده کنید

https://4kia.ir/usr_project_content/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.